Vraag & Antwoord

Aan deze pagina wordt nog gewerkt. We vullen de antwoorden aan met de vragen die wij krijgen. 

Levering

Levering

1HOE KAN IK MIJN VERZENDADRES AANPASSEN?
Je kan je verzendadres eenvoudig aanpassen in je account. Let op: het is helaas niet mogelijk om je bezorgadres te wijzigen wanneer je bestelling al is afgerond. In dat geval adviseren we je om contact op te nemen met bpost.
2NIET THUIS TOEN DE BEZORGER LANGSKWAM?
De bezorger van bpost biedt de bestelling aan op het door jou ingevulde afleveradres. Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de eerste leverpoging, dan stopt de postbode een afwezigheidsbericht in jouw brievenbus. Je kan vervolgens kiezen uit drie opties: · Een nieuwe leverafspraak inplannen · De bestelling bij de buren laten bezorgen · De bestelling ophalen bij een postkantoor of PostPunt Mocht je ook bij de tweede poging de bestelling niet in ontvangst kunnen nemen, dan blijft de bestelling 7 dagen op het postkantoor liggen.